הצו הראשון

טפסים

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מאת: מערכת אתר מתגייסים


הצו הראשון הוא המפגש הראשוני שלכם עם צה"ל ולכן הוא יכול להיות מעט מפחיד, כדי שתגיעו הכי מוכנים שאפשר, אספנו לכם את 5 המסמכים שאתם חייבים להכיר

את המסמכים הכתובים כאן, אתם צריכים לשלוח כשבועיים לפני הגעתכם ללשכת הגיוס אל הצו הראשון. אם אין לכם אפשרות לשלוח את המסמכים לפני, הגיעו איתם ליום הצו! זכרו - אם תגיעו ללא המסמכים, תשלחו הביתה ותצטרכו להגיע ללשכת הגיוס פעם נוספת לעשות את הצו.

  1. שאלון רפואי מלא

    תקבלו זימון לצו הראשון בדואר, והזימון יכלול בתוכו מספר דפים, ביניהם השאלון הרפואי. מה זה השאלון הרפואי? זה בעצם טופס בו תצטרכו למלא סעיפים על מצבכם הרפואי יחד עם רופא המשפחה שלכם. הזימון לא הגיע? איבדתם את הטופס? אל תדאגו, אתם יכולים להוריד אותו באתר.  
  2. בדיקות מעבדה

    כדי שיבחנו את הנתונים הבסיסיים שלכם לצורך קביעת הפרופיל הרפואי, תצטרכו לשלוח תוצאות של בדיקת חדות ראיה שמתבצעת על ידי אופטימטריסט, במידה שחדות הראיה קטנה ממינוס 4 יש לצרף גם בדיקת קרקעית עיניים על ידי רופא עיניים. ובדיקת שתן. שימו לב, בדיקת השתן צריכה להתבצע בטווח של שלושה חודשים לכל היותר לפני הגעתכם לצו הראשון.
  3. מסמכים רפואיים

    יש לכם בעיה רפואית? אם כן, תצטרכו לשלוח את הטפסים המעידים על מצבכם (בדיקת שמיעה, אקו לב, הולטר, תוצאות בירור הדמייתי, חוות דעת רופא מומחה, טסטים לאלרגיה ועוד). מסמכים אלו חשובים לנו לצורך קביעת הפרופיל הרפואי, ובהמשך ישפיעו על התאמת התפקיד למצבכם. חשוב שתדעו - אין להעלים פרטים רפואיים, זה עלול לגרום לנזק רפואי ומהווה עבירה על החוק.
  4. אבחונים

    על המבחן הפסיכוטכני שמעתם? זה מבחן שיקבע את הדפ"ר שלכם. צריכים הקלות בבחינה? נוכל לשקול זאת אם תשלחו דרך שאלון אימות נתונים אבחון דידקטי, אבחון פסיכודידקטי, סיכום ועדת השמה  - בתוקף מכיתה ו' ומעלה. אם ברשותכם מרשם לרטלין או קונצרטה עם אבחנה על הפרעת קשב וריכוז מנוירולוג / פסיכיאטר / פסיכולוג / מאבחן דידקטי (בעל תואר ראשון לפחות) / מומחה לקויות למידה (בעל תואר שני לפחות) - שלחו מסמכים אלו טרם הגעתכם לצו הראשון. כמו כן, ניתן להעלות את המסמכים גם דרך האיזור האישי באתר. בנוסף, יש להביא עותק ליום ההתייצבות בלשכת הגיוס. חשוב שתדעו, מבחני הדפ"ר שונים במהותם ובתוכנם מבחינות הבגרות ולכן לא יינתנו התאמות על בסיס המלצה בית ספרית.
  5. תעודת מזהה וזימון

    שלחתם את כל המסמכים? כל הכבוד. אל תשכחו - חובה להגיע יחד עם תעודה מזהה (תעודת זהות, רישיון, דרכון וכו') ועם הזימון לצו הראשון. אבד לכם הצו? תוכלו להגיע גם בלעדיו.

יש לי את כל המסמכים, מה עכשיו?

התחברו לאיזור האישי באתר (שאת הסיסמה אליו תוכלו למצוא על דף הצו) > לחצו על כפתור העלאת המסמכים > בחרו את נושא הפנייה > שלחו ועקבו אחר הסטטוס של הקובץ > בהצלחה

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

המסמכים שצריך להביא בנוסף לשאלון הרפואי
טיפים לראיון אישי בצו הראשון