אנשים סימנו כי המידע עזר להם

סיורים מבצעיים בניידות, טיפול בקריאות מצוקה של אזרחים, מלחמה בעבריינות ועוד.

שיבוץ באחד ממגוון המערכים עליהם מופקדת משטרת ישראל. התפקיד כולל סיורים מבצעיים בניידות, טיפול בקריאות מצוקה של אזרחים, מלחמה בעבריינות ועוד. למתאימים תינתן האפשרות להשתלב במעבדת זיהוי פלילי, שם דואגים לאיסוף ראיות מזירות הפשע וניתוחן המדעי. החיילים יכולים להשלב גם במערך המודיעין ולאסוף מידע פלילי ממקורות מגוונים. בנוסף לאלה שומרים חיילי המשטרה על הסדר הציבורי בעזרת מוקד 100 ומטפלים בקריאות המצוקה והעברתן לכוחות בשטח.

 

מהם תנאי הקבלה? 

גברים - פרופיל 64 ומטה, נשים - פרופיל 45 ומעלה. 

ציוני מא"ה:

יחסי אנוש 3 ומעלה, ניהול וארגון 2 מעלה, פיקוד 3 ומעלה, מסגרתיות 3 ומעלה.

מה כולל המסלול?

טירונות 02 והכשרה של כ-4 חודשים בקורס שוטרים בסיסי. מועמד המיועד לשרת במערך המנהלי יבצע הכשרה נוספת של שלושה שבועות ולאחריה הכשרה מקצועית המותאמת לעיסוקו הייעודי. מועמדים אשר מיועדים למוקד 100 יעברו קורס שאורכו כחודשיים.

איפה משרתים? 

ביחידות השונות ברחבי הארץ. 

 

-

השיבוץ לתפקיד נקבע לפי מכלול הנתונים האישיים שלכם, העדפותיכם, שיקולים מקצועיים וצרכי הצבא. ייתכנו שינויים בתנאי הקבלה שמופיעים כאן ובשיקולים הנוספים שבאים לידי ביטוי במעמד בחינת המועמדות שלכם לתפקיד. למתאימים מביניכם תינתן אפשרות קידום למסלולי הדרכה, פיקוד וקצונה.

מה התפקיד נותן לי?

ניסיון לאזרחות

חיילים מספרים

חיילים מספרים

הם לא נותנים לשלווה לבלבל אותם. זה יכול להתחיל כמו עוד יום רגיל אבל ברגע להפוך לזירת קרב. "בסופו של דבר אנחנו מצילים חיים". הצצה ליום בחיי סייר במשטרת ישראל >

חיילים מספרים

חיילים מספרים

"אם מישהו התקשר - סימן שהוא במצוקה". ישבנו לשיחה עם סמ"ר עוז יצחק, מוקדן 100 במשל"ט ירושלים, כדי לשמוע קצת על איך זה להיות בצד השני של הקו >

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

שוטרת סיור במשמר הגבול
המערך הכללי של חיל האוויר