אנשים סימנו כי המידע עזר להם

למאבחנים השפעה רבה על אופי המשך שירותם של הכלואים לאחר שחרורם מהכלא

מאבחני הגחל"ת עוסקים במתן סיוע ותמיכה לכלואים במתקני הכליאה הצבאיים ומשפיעים על אופי המשך שירותם של הכלואים לאחר שחרורם מהכלא. המאבחנים עורכים ראיונות ארוכים על מנת לאבחן את קשייהם האישיים ולאחר מכן כותבים דו"ח וממליצים בהתאם לצוות מקצועי על תכנית חזרה לשירות תקין שמטרתה היא למנוע כליאה חוזרת, בין אם באמצעות הקלות ת"ש או שינוי שיבוץ.

מהם תנאי הקבלה?

פרופיל 25 ומעלה,דפ"ר 70 ומעלה.

ציוני מא"ה (לבנות בלבד):

יחסי אנוש 3 ומעלה, ניהול וארגון 2 ומעלה, עיבוד מידע 2 ומעלה, פיקוד 3 ומעלה.

מה כולל המסלול?

טירונות 02 (2-3 שבועות) וקורס מאבחני גחל"ת (11 שבועות) בבה״ד 13 שבקריית ההדרכה. לאחר מכן מתקיימת הכשרה של כחודש ביחידה.

איפה משרתים?

כלא 4 במחנה ידין (צריפין).

תהליך המיון:

קרא עוד
 

-
השיבוץ לתפקיד נקבע לפי מכלול הנתונים האישיים שלכם, העדפותיכם, שיקולים מקצועיים וצרכי הצבא. ייתכנו שינויים בתנאי הקבלה שמופיעים כאן ובשיקולים הנוספים שבאים לידי ביטוי במעמד בחינת המועמדות שלכם לתפקיד. למתאימים מביניכם תינתן אפשרות קידום למסלולי הדרכה, פיקוד וקצונה.

האם התפקיד דורש מיון?

בנות נדרשות לעבור מיון

בנים נדרשים לעבור מיון

מה התפקיד נותן לי?

תודעת שירות

קורס

תהליך המיון

תהליך המיון

מערך גורמי החזרה לשירות תקין הוא בין המסלולים היוקרתיים ביותר של חיל המשטרה הצבאית. המאבחנים עוסקים בעבודה רגישה ונדרשות ליחסי אנוש טובים, אמפתיה וסבלנות. רוצה להיות מאבחן/ת גחל״ת? כל הפרטים על המיון

חיילים מספרים

חיילים מספרים

״כל אבחון הוא סיפור חדש, אופי חדש וחיים חדשים שאת נחשפת אליהם. אף פעם אי אפשר לדעת מי ייכנס לחדר; צריך להיות מוכנה להתמודד עם הכל. את שומעת סיפורים קשים של אנשים בגילך ופתאום את מוצאת את עצמך משווה בין מה שהם עברו בזמן הקצר הזה לבין מה שאת הספקת לעבור"

איפה עוברים את ההכשרה?

איפה עוברים את ההכשרה?

חשבתם פעם איך מתרגלים לוחמי המעברים משמרת באחד המעברים? איך לומדים בלשים לבצע חקירות? ואיך שומרים גם על משמעת גבוהה וגם על יחס אישי? השגנו לכם הצצה לבה"ד 13, בית הספר למשטרה צבאית >

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מש"ק/ית אמל"ח ביחידה מיוחדת
מציל/ה ומפעיל/ת בריכה