אנשים סימנו כי המידע עזר להם

השירות מקנה ניסיון בתחום התקשורת ומאפשר מעבר בין תחומי סיקור וכן התקדמות לתפקידי עריכה וריכוז מערכת

הקורס אינטנסיבי, מעמיק ומרתק אשר מלמד בצורה המקצועית ביותר את עבודת העיתונאי הצבאי. העבודה השוטפת של העיתונאי הצבאי היא לסקר את פעילות צה"ל בכלל היחידות, המפקדים והחיילים לפלטפורמות הרשמיות של צה"ל. על מנת למצוא את הסיפורים המעניינים והרלוונטיים, על העיתונאי לקחת חלק באירועים ופעילויות מיוחדות, לקיים פגישות עם גורמים בצה"ל, להצטרף לתרגילים, לקיים ראיונות עם המשרתים בצה"ל. על מנת להתקבל תפקיד זה, אין צורך בניסיון צבאי מקדים , אלא רק בידע כללי נרחב, סקרנות, יצירתיות, ויכולות כתיבה והתבטאות גבוהות.

מהם תנאי הקבלה?

פרופיל 25 ומעלה,דפ"ר 70 ומעלה, ומעבר מיון קדם צבאי בהצלחה. התפקיד אינו פתוח עבור בנים המיועדים ללחימה. נדרשת התחייבות לשירות של 32 חודשי שירות עבור בנות. 

ציוני יום המא"ה: 

ניהול ואירגון 3 ומעלה, קשב 3 ומעלה, עיבוד מידע 3 ומעלה ומסגרתיות 3 ומעלה.

מה כולל המסלול?

טירונות 02 והכשרה של כחודשיים. המיון לתפקיד העיתונאי הצבאי נערך טרם הגיוס. המתגייסים לתפקיד זה עוברים הכשרה במשך חודשיים.

איפה משרתים?

תחנות גלי צה"ל ביפו ובירושלים.

תהליך המיון:

המיון כולל שלושה שלבים עיקרים אשר בוחנים יכולות והתאמה לתפקיד. לאחר המיון ראשוני, יזומנו המתאימים לשני שלבים נוספים הכוללים ראיון אישי ובחינת יכולות עיתונאיות.


 

-

השיבוץ לתפקיד נקבע לפי מכלול הנתונים האישיים שלכם, העדפותיכם, שיקולים מקצועיים וצרכי הצבא. ייתכנו שינויים בתנאי הקבלה שמופיעים כאן ובשיקולים הנוספים שבאים לידי ביטוי במעמד בחינת המועמדות שלכם לתפקיד. למתאימים מביניכם תינתן אפשרות קידום למסלולי הדרכה, פיקוד וקצונה.

האם התפקיד דורש מיון?

בנים נדרשים לעבור מיון

בנות נדרשות לעבור מיון

מה התפקיד נותן לי?

ניסיון לאזרחות

קורס

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

פקח/ית בד
רשם/ת משפטי/ת