מיטב

פניות

שאלות

שקופים

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מאת: דור קטורזה

מערכת אתר מתגייסים


כתבתם, התקשרתם או צירפתם קבצים? באזור האישי באתר אתם יכולים לעקוב אחר מצב הפניה שלכם ואפילו לקבל מענה לפניתכם! רוצים לדעת איך כל זה עובד? המשיכו לקרוא>

אזור "הפניות והקבצים שלי" המקום בו תוכלו לראות את כל הפניות שלכם, תשובותיהן ובאיזה שלב הן נמצאות: התקבלה, בטיפול או טופלה.

איך מגיעים לזה?

נכנסים לאתר, מתחברים לאזור האישי ופותחים את תהליך הגיוס. באזור תהליך הגיוס לוחצים על "הפניות שלי" בתפריט העליון.

תמונת מסך מהאתרוזהו נכנסתם לאזור הקבצים והפניות שלי.

מה יופיע באזור הזה?

באזור זה יופיע הסטטוס של כל שאלה, בקשה או מסמך ששלחתם אלינו - גם הפניות שהתבצעו טלפונית יופיעו במסך זה.

מה הם השלבים בתהליך?

פנייתך התקבלה - סטטוס זה אומר שהפניה שלך נקלטה במערכת והחלה את התהליך. 

בטיפול - הפניה הועברה לסמכות הרלוונטית והיא נמצאת בבחינה ובדיקה.

הפניה טופלה - הפניה שלך נבדקה וקיבלת תשובה. כשהפניה בסטטוס "טופלה", היא תציג את התשובה שקיבלתם.

תוכלו לראות את ההיסטוריה של הפניות שלך ואפילו למצוא את הפניות הקודמות הקשורות לפניות הקיימות שלך - אנחנו שקופים איתכם!

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

נגמרו הסיבוכים: עם רב-קו אונליין מגיעים לזימונים
צפו: יום בחיי | נציגת שירות במיטב