הצו הראשון

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מאת: אתר מתגייסים


תגיות

העלאת קבצים מהנייד וביצוע בדיקות רפואיות מראש הם רק חלק מההליכים אותם תוכלו לבצע עוד לפני ההגעה ללשכת הגיוס! ריכזנו עבורכם מספר צעדים פשוטים שניתן לבצע מהבית, חלקם אפילו מהנייד, כדי לקצר את זמני ההמתנה בצו הראשון

 כך תתחילו את הליכי הצו הראשון כבר מהבית:

  1. את השאלון הרפואי, שקיבלתם יחד עם הצו הראשון, המלא והחתום על ידכם ועל ידי רופא המשפחה ,תעלו לאזור האישי באתר עד שבועיים טרם מועד התייצבותכם לצו הראשון, כך תחסכו זמן המתנה ותקצרו את זמן השהייה בתחנות הרפואיות השונות. בנוסף, שלחו אלינו גם אישורים רפואיים לגבי מחלות ואשפוזים במידה וקיימים. במידה ויש לכם בעיה כרונית - יש לשלוח גם סקירת רופא מומחה המפרטת את מהות הבעיה והטיפול.
  2. תוכלו לבצע מראש בדיקת שתן כללית בקופת החולים שלכם ולשלוח לנו אותה טרם ההגעה ללשכת הגיוס. הבדיקה צריכה להיות עדכנית ולהתבצע בטווח של שלושה חודשים לכל היותר טרם ההתייצבות לצו הראשון. בנוסף, תוכלו לבצע מראש בדיקת עיניים בקופת החולים ולשלוח את תוצאות הבדיקות דרך האתר. כלל המתגייסים נדרשים לבצע את בדיקת ויזוס. מרכיבי משקפיים ובעלי מספר 4 ומעלה? עליכם לבצע בדיקת ויזוס+פונדוס. 
  3. מלאו את שאלון אימות נתונים - שאלון חדש ומהפכני שתפקידו לאמת את נתוניכם האישיים עוד לפני ההגעה ללשכת הגיוסשאלון אימות נתונים הוא שאלון חשוב ולכן יש למלא אותו בריכוז מקסימלי, מומלץ דרך מחשב. יהיה עליכם לאשר חלק מהנתונים בשאלון וגם למלא בעצמכם חלק מהמידע
  4. במידה וברשותכם אחד מהמסמכים הבאים: אבחון דידקטי / אבחון פסיכודידקטי / סיכום ועדת השמה - שלחו אותם דרך האיזור האישי באתר (תקף מכיתה ז' ומעלה, למעט סיכום ועדת השמה שתקף מכיתה ו').                                                                                        אם בבעלותכם מרשם לרטלין או קונצרטה עם אבחנה על הפרעת קשב וריכוז מנוירולוג / פסיכיאט / פסיכולוג / מאבחן דידקטי (בעל תואר ראשון לפחות) / מומחה לקויות למידה (בעל תואר שני לפחות) .                                                                                        שלחו מסמכים אלו טרם הגעתכם לצו הראשון. חשוב לציין כי ההתאמות הניתנות במבחנים יינתנו על בסיס אבחון רשמי בלבד. מבחני הדפ"ר שונים במהותם ובתוכנם מבחינות הבגרות ולכן לא יינתנו התאמות על בסיס המלצה בית ספרית.
  5. כדאי להכין מראש את כל הפרטים אותם תצטרכו להביא עמכם ליום ההתייצבות לצו הראשון. הדבר יחסוך לכם טלפונים בהולים להורים וחיפושים נרחבים באינטרנט. הכינו רשימה מסודרת עם פרטים על קופת החולים שלכם (שם הקופה, שם הסניף, שם הרופא המטפל וטלפון במשרד הקופה), פרטים אישיים של ההורים (שמות, מספר תעודות הזהות ושנות הלידה). במידה ויש לכם דרכון זר הביאו עמכם צילום שלו. אל תשכחו להביא אישורים על לימודים עיוניים ומקצועיים כמו תעודות תואר, מקצוע, סיום שנות לימוד או עתודה.

זכרו לבוא ליום ההתייצבות כשאתם במיטבכם, מרגישים טוב, ישנתם טוב ואכלתם כמו שצריך. בהצלחה!

צו ראשון בערבית

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

הצו הראשון: מנפצים מיתוסים
כל המידע על הפרופיל הרפואי