הצו הראשון

שאלון רפואי

תיכון

מבחנים פסיכוטכניים

לשכת גיוס

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מתרגשים מהמפגש הראשון שלכם עם צה"ל? חשוב לנו, לא פחות מכם, שהכל יעבור בצורה החלקה, המהירה והחיובית ביותר. לצו הראשון יש שני חלקים: חלק א' מתחיל כבר מהבית וחלק ב' מתבצע בלשכת הגיוס בה תעברו ארבע תחנות שונות. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת!

הצו הראשון מתחלק לשני חלקים, חלק א' מתחיל כבר בבית, מהמחשב שלכם! הנה כל הפרטים על התהליך אותו תעברו כבר מהמחשב בבית. בלי להשלים את התהליך הדיגיטלי לא תינתן לכם האפשרות להיכנס ללשכה ולהמשיך לחלק השני של הצו הראשון, דבר שעלול לשבש לכם את תהליך הגיוס. לאחר שהשלמתם את חלק א' תוכלו להמשיך לחלק ב׳, התייצבות פיזית בלשכת הגיוס.

חלק א'- מתחילים מהבית

שאלון אימות נתונים באזור האישי:  
שאלון זה הוא השלב הראשון שתעברו בהליך הגיוס ותפקידו לאמת את נתוניכם האישיים עוד לפני ההגעה ללשכת הגיוס. השאלון מיועד לתלמידי כיתה י"א שטרם עברו הליכי צו ראשון בלשכה, והוא כולל חמישה חלקים עיקריים: פרטים אישיים, משפחה, לימודים, אמצעי תקשורת ושאלון פיזיולוגי. בשאלון תידרשו לאשר חלק מהנתונים ואף למלא מידע בעצמכם. למידע המלא על השאלון

מילוי ושליחת השאלון הרפואי:
השאלון הרפואי כולל שאלות על מצבכם הבריאותי. יש למלא את השאלון הרפואי באתר בנוסף לכך, חובה להחתים רופא משפחה על גבי חלק ב' של השאלון ולצרף מסמכים של בדיקת שתן עדכנית. למידע המלא על השאלון

*לא תתאפשר כניסה ללשכה לביצוע המשך הצו הראשון למי שלא מילא את השאלונים באתר כבר בבית.

 

 

ילדה נכנסת לצו ראשון

איך מגיעים?
תוכלו להטעין את כרטיס הרב קו שלכם בחינם ולנסוע לזימון, כל מה שאתם צריכים זה את הרב קו שלכם ואת אתר מתגייסים. נכנסים לאזור האישי באתר מתגייסים, ממלאים את המספר הסידורי תחת הכותרת "פרטים אישיים" שנמצאת ב"פרופיל שלי", ו-48 שעות לפני מועד הזימון תוכלו להטעין את חוזה הנסיעה באפליקציית רב-קו אונליין או באחת מתחנות רב-קו אונליין השונות (ניתן למצוא את מיקום התחנות באתר רב-קו אונליין). פשוט מעבירים ונוסעים.

חלק ב'- ממשיכים בלשכה

בלשכה עליכם להגיע תחילה לעמדת הניתוב, בה תתבקשו להציג את תעודת הזהות שלכם או דרכון ישראלי בתוקף. חשוב לדעת שהסדר של התחנות הינו אקראי ונקבע ע״פ העומסים השונים.

מבחנים פסיכוטכניים
בתחנה זו תבצעו סדרת מבחנים ממוחשבים עליהם תקבלו ציונים שונים. ציונים אלו ישפיעו בעתיד על אפשרויות השיבוץ שלכם לתפקידים השונים בצבא. אל חשש - לפני הכניסה למבחן תעברו הדרכה מלאה על אופן מילוי התשובות. עולים חדשים זכאים להיבחן במבחן מותאם באחת מהשפות: אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, אמהרית או ערבית. קצת על המבחנים עצמם - המבחנים מתבצעים במחשב ומורכבים ממבחני אינטליגנציה מילוליים ואנליטיים. במבחנים יבדקו יכולות הבנה, חשיבה, ניתוח והסקת מסקנות. המבחנים הינם חד פעמיים, לכן חשוב להגיע רעננים ולהשקיע את מירב המאמצים כדי להצליח. מבחן פסיכוטכני לדוגמה. 

בדיקות רפואיות
בתחנה זו תתבצע בדיקה רפואית שמטרתה קביעת ציון הפרופיל שלך. בין הבדיקות השונות תבצעו בדיקת משקל, גובה, לחץ דם, חדות ראייה ועיוורון צבעים. כמו כן, יהיה עליכם להצהיר על מחלות ועל בעיות גופניות מהן סבלתם בעבר או בהווה. הבדיקה תכלול בדיקה גופנית מלאה (באפשרותכם לבקש להיבדק על ידי רופא\ה במידת הצורך).

ריאיון אישי
הריאיון האישי הוא שיחה אישית (המיועדת לנשים ולגברים) שמטרתה להכיר אתכם ולספק לנו מידע על האישיות שלכם. בנוסף, במהלך הריאיון האישי ייקבע ציון העברית שלכם. בעזרת המידע שתשתפו בריאיון, נוכל בעתיד למצוא עבורכם את המערך המתאים ביותר.

בסיום כל התחנות אל תשכחו לחזור לעמדת הניתוב בקומת הכניסה על מנת לוודא כי סיימתם את ארבעת התחנות.

לדפי הלשכות:

לשכת גיוס תל השומר

לשכת גיוס ירושלים

לשכת גיוס באר שבע

לשכת גיוס טבריה

לשכת גיוס חיפה

בהצלחה!

 

הכנה לצו ראשון בערבית

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

8 שאלות נפוצות על התאמות בצו הראשון
למה אין פרופיל 100?