חיל הקשר והתקשוב

תפקידים

מקצועות המחשב

אנשים סימנו כי המידע עזר להם

מאת: אתר מתגייסים


תמיד התעניינתם במחשבים? רוצים לשלב בין תפקיד משמעותי וטכנולוגיה חדישה? אגף התקשוב וההגנה בסייבר משלב לוחמה אתגרית עם המערכות המתוחכמות בעולם בתחומי התקשורת, האלקטרוניקה והתקשוב. הנה 4 תפקידים שכנראה לא הכרתם >

  1. בודק/ת אמצעי תקשוב

    מתעניינים בחשמל, בפיזיקה ובאלקטרוניקה? רוצים לצבור כבר עכשיו ניסיון בתחומים האלו לאזרחות? כבודקי ציוד אלקטרוני תתמחו בנושאים אלו תוך בדיקה והפעלה של ציוד תקשובי מתקדם ומסווג ביותר. במסגרת התפקיד תעברו קורס מקצועי יחד עם טכנאים ואף תיקחו חלק חשוב ופעיל בצוות התקשוב המבצעי. ההכשרה תכלול בין היתר גם התמחות בציוד קווי, טלפונים, מרכזיות ועוד אביזרים שונים.
  2. טכנאי/ת תקשורת רחבת סרט (תטר"ס)

    כטכנאיי תטר"ס תהיו אחראים על ההפעלה, ההקמה והתחזוקה של מערכות תקשורת הנתונים השונות בצה"ל. הקורס אותו תעברו במשך 9 שבועות יכשיר אתכם להתמודדות עם נושאי התקשורת האלחוטית ורחבת הסרט שבשימוש צה"ל. בנוסף, עליכם לעבור תחקיר ביטחוני משום שהעבודה כוללת ניתוח נתונים מסווגים.
  3. בודק/ת תוכנה

    בודקי התוכנה לוקחים חלק בצוות הבטחת האיכות בפרויקטים שונים בכל שלבי הפיתוח של מערכות צה"ליות. תפקידם הוא להבטיח את הצלחותיה של המערכת בתעשיות הביטחוניות השונות. מסלולם של הבודקים נמשך 8 שבועות בבית הספר למקצועות המחשב ובמהלכו נלמדים תכנים בנושאי ארכיטקטורת מערכות תוכנה, הנדסת בדיקות תוכנה, תקשורת נתונים, פיתוח בסיסי בשפת visual basic, עבודה עם מסדי נתונים גדולים ובדיקות תוכנה בסביבת הבדיקות המתקדמת ביותר - quality center.
  4. מפתחת לומדה

    ככותבי לומדה תהיו אמונים על פיתוח אמצעי הדרכה ממוחשבים על מנת לייעל ולשפר את תהלכי ההדרכה הצבאיים. הקורס אותו תעברו במשך 9 שבועות יקנה לכם מיומנויות בפיתוח הדרכה ממוחשבת ויכולות תכנות גבוהות. בתום הקורס תשובצו ביחידות טכנולוגיות שונות בצה"ל ותרכשו ידע וניסיון רב שיוכל לשרת אתכם בחיים האזרחיים.

רוצים לקרוא עוד על התפקידים בחיל התקשוב? כל המידע כאן

תוכניתנית

  • {{item.value}}
    {{item.count}}

{{counter}} אנשים סימנו כי המידע עזר להם

4 תפקידים להם נדרש ניסיון קדם צבאי
5 תפקידים ייחודיים לשיבוץ אחרי יום המא"ה